nanelisekerr_ Sizlerde ise yaradı mı kızlar? Doktorum yazmis.. Günde 4 sefer 4 er damla. Şimdi ilk verdim ins şifa olur.
katilcivciv nanelisekerr_ devamli kullandiginda faydasini görürsün.ben 6 aylik olana kadar birakmayi düsünmüyorum. Bebegim buyudu daha rahr diye azalttigimda yine kivrandi bende ayni sekilde vermeye devam ettim simdi cok rahat pitir pitir 💨 cikariyor😂
neslihanca Bize doktor günde 4 kere 10 damla verebilirsiniz demişti ben yine o kadar vermedim ama günde 10 damla veriyordum gaz sancılarına iyi geldi bir de sakinleşip uykuya dalıyordu benim oğlum 3 aydan sonra gaz sancıları geçince bıraktık
katilcivciv nanelisekerr_ tamamen düzelmese de rahatlatti. 3 ay sabret ondan sonra bagirsaklari güzelce gelismis oluyor sizde bebeginizde rahatlicaksiniz :))