Canda ben değil de eşim olacak cocugumda var ben üstesinden gelirim diye düşünüyorum kv sıkıntı bende yaşlı kendisi 68 yaşında kendine bakamazken bu durumda eşimin yanında olmak istyorum 5 aylik bebeis 4 yaşında 2 tane cocuguklarim var mecbur yanımda kalacaklar aniden gelişti ama kısmet yanlış mı düşünüyorum ben birde o orda ben evde yapamam yani cocujlar bana yük değil olamazda biraz yanında kim kalacak sıkıntısı basıyor kv ortalığı karistirabilir gibisinden 🤐🤐 ben kalacam öyle planlıyoruz ama ozel hastane sonuçta pek sıkıntı olacağını sanmıyorum o kadar para bayılıyoruz aklı başında yanında biri olması lazm sonuçta 4 yas oğlum zaten sorun çıkarmaz ama 5 aylik bebis arabsi var diyorum öyle hallederim sonuçta yok kimse doğru düzgün yanında kalcak benden başka