busyyqu Selam güzel anneler nasılsıniz iyisinizdir inşallah 💖 Size bir sorum var aylık ne kadar harcama yapıyorsunuz tamamen meraktan soruyorum. Eşim maaşını alınca bana 2000 Tl harçlık verir aylık alışverişi beraber yaparız günlük ihtiyaçları ben karttan karşılarım 2 çocuğumuz var karttanda aylık 5 6 bin civarı harcama yapıyorum sizce azmı cokmu?
Alpmommy_ busyyqu aylık heralde mutfak masrafıyla falan ıvır zıvır derken harcamalara toplam 10-12 bin gidiyordur bence normal
Poncikkkk busyyqu bence cok değil ben tel cocukla 7-10 bin harcıyorum kısma çabasına ne kadar girersem başka yerden acısı çıkıyor ayıptır sorması et tavuk balık var mı aldıklarınızn içinde çocuğunuza alışveriş yapıyormusnuz kıytırık tişört 100₺ olmuş bile
busyyqu annekarnimacikti bebek ihtiyaçları Bez ıslak mendil mama vs benim ihtiysclarim yok içinde sadece günlük market ihtiyaçları et tavuk yağ vs de yok aylık alıyoruz
busyyqu PamukPrensesannesii yumurta sebze meyve Yoğurt evin anlık ihtiyaçları çocukların abur cuburlari falan
PamukPrensesannesii busyyqu Bizim aylık alışverişimiz 4-5 bin arasi tutuyor toplamda. İçinde yumurta ,yoğurt ,balık ,kıyma ,et vs dahil. Bizde mi bir sıkıntı var bilemedim şuan 😅
busyyqu Alpmommy_ evet bazen bende şaşırıyorum her markete gittiğimde 500 600 gidiyor elle tutulur bisey aldığım yok
egelsenkonuss busyyqu aylık derken mesela bulaşık tableti 2 ayda bir anca bitiyor, et tavuk kurban kesiyoruz kaynanamgille o var buzlukta. Pazar aylık 2 civarı oluyor markette işte pirinç yağ vs. İhtiyaç 7 bin civarı yani. İhtiyaç bu kadar keyfi aldığım şeyler de oluyor kıyafet kozmetik gibi
anorganikanneeee busyyqu çok ya da az demek doğru olmaz. Eşinizin maaşını siz bilirsiniz. Ona göre kendinize bir bütçe ayırabilirsiniz
PamukPrensesannesii busyyqu Tarım kooperatif market uygun oluyor diye genelde oradan alırız. Bildiğim kadarıyla her şehirde var. Bir de biz 2 haftada bir genel alışveriş yapıyoruz. Aylık olarak yapmıyoruz. Bilmem belki de biz borç harç var diye kendimizi sıkiyoruzdur. Nerede uygun fiyat orada biz 💃
Berilsmom13 busyyqu normal. Banada eşim 8000 limit verdi market alışverişi için yetmezse takviye yaparım dedi ettir sucuktur zaten o alıyo ayrı bi ihtiyacım olursada onun için ayrı kartım var ondan harcıyorum limit koymadı ihtiyacında alırım yoksa almam
bebitonunannesi_ busyyqu bana ayrı para vermez eve bırakır ihtiyacım olursa ordan alırım.Oğlumla arada A101e gideriz,intten ihtiyacım olursa bişiler alırım hesabımda genelde 200-300 ₺ olur ,toplam 500 ü geçmiyordur benim harcadığım