Kızım 17 aylık olacak . Haftada 2-3 akşam mutlaka çıkarız. Yazında neredeyse her akşam. Bazen bebek arabasında uyuturuz bazende uykusu sarkar 1 1 buçuk saat . Biz bunu çok takmıyoruz. Kızımızı sosyal hayatımıza dahil ediyoruz. Ev oturmasına gittiğimizde uyku tulumunu giydirip orda uyuturuz. Öteki türlüsü benim için çok yıpratıcı olurdu. Eşimde bende bu şekilde deşarj olabiliyoruz. 20 günlük oldugundan beri sürekli gezeriz. Tatillere gideriz . Kızımda bize uyum sağladı sağolsun :)