Şimdi yazıcam ama tuhaf gelebilir sen bunu mu dert ettin diye. Durum şu ki 53 kiloyla hamile kaldım ikizlerime hamilelikte 12 kilo aldım doğumdan 2 hafta sonra 52.9dum. sezaryen oldum fakat göbeğim eski haline çok yakındı tabi biraz daha toparlaması lazımdı. Neyse beni 10 gündür belki 2 haftadır bir yeme aldı gidiyor 3 kilo filan aldım yanaklarım şişti ama ödem değil gibi bu kez. Daha da yiyorum ama duygusal yeme tamamen. Zaten yeme bozukluğum vardı blumia filan psikologla görüşüyorum. Fakat kilo alma korkum hiç bitmedi sadece azaldı şimdiyse eski sıkıntılarım başladı. Ve kilo almaya başladım. Çok kez aldım verdim aldım dediğim en fazla 63leri gördüm kısa süreli o da 1 kez sonra o kadar almadım gebelik dışında. Normalde hemen kilo almam yapı olarak bu bozuklukla beraber bir aldım bir verdim ama çoğunlukla yine azdı kilom. Şu an alıyor ve duramıyor olmak beni daha da strese sokuyor. Mantıksız olduğunu biliyorum yaptığım şeyin. Hemşireyim tıbbi laborantım ne yapmam ve yapmamam lazım onu da biliyorum az çok ama bilmek yetmiyor. 2 ay 10 günlük bebeklerim. Sütüm etkilensin istemem ama bakın hastalık gibi yiyorum rahatsız edecek şekilde. Ne önerirsiniz yaşayan var mı? Biraz destek istiyorum ya