Kızlar selam 3 gün sonra bi seyahate gidiyoruz. Dişimdeki dolgu ağrıyor sanırım kanal yenileme olacak. Ancak şuan gidip başlatamıyorum cünkü kanal yenileme işlemi sıkıntılı 1 ay kadar önce başka dişime yaptırdım ve yüzüm şişti 😆 biraz ağrı/sızım var. Agumentin kullanıyorum. Bide ağrı kesici. Acaba başka öneriniz var mı?? Yurtdışında tutarsa napcam kara kara düşünüyorum. Etkili yöntemler var mı? Gidip gelene kadar beni kurtarsın. Şimdiden teşekkür ederim herkese❤️❤️