scunl öncelikle çok geçmiş olsun köpeğiniz için çok üzüldüm umarım herşey yoluna girer bende süt konusunda aynı şeyi yaşadım tam 49 gün önce Ananem aniden kollarımda tatildeydik birlikte bide öldü bu o an göğüslerim şakır şakır akmaya başladı küçücük kaldı dönüş yolundaydık morg vs. İçiin yol 2 saat sürdü ve benim sütüm yok idi aksama ise göğüslerimde damla damla sütüm oldu dedim kesilecek sanırım sonra annemler bana bolca kırmızı şerbet yapıp içirdiler bu lohusa şerbeti deniliyor su gibi içtim ve pompayı taktım göğüsüme bunalana kadar sağdım o gece sağdım bıraktım sağdım bıraktım (hastanetipi pompamvar) iki üç gün azalmam devam etti derken sonra eski halime döndüm suan bol sıvı tüketin stresten uzak durmaya çalışın diyeceğim ama bu mümkün olmayabiliyor üzüntünüzü yaşarken sorumluluklarınız olduğunu hatırlayın sizden beslenen ve size ihtiyacı olan Canınızın bir parçası olduğunu sürekli bunu kendinize söyleyin ben her dağıttığımda benim oğlum var ayakta durmam gerek mecburum die kalktım normalde hep yeme içmeden kesilirim ama ilaç
İçer gibi yemek yedim Lokmalar ağzımda büyüsede yutmakta zorluk ceksemde ve sürekli sıvı tükettim salmayın kendinizi kalktın silkelenin birde lactamil cayı alın tüketin sevgiler