2melekannesi42 Mama verince uyuma sebebi ilk başlarda bebeği bayıltıyor.
Çok yediğimizde bizi de uyku bastırması gibi
Kilo takibi yapmadan mama başlamayın bence
2.ay kontrolünü bekleyin
Memeye gelme sebebi , tek bildiği şey emme refleksi , anne kokusu hatta gazı olduklarında bile memeye koşarlar☺️