bhrdrk Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 1 haftalık. Bugün kontrole gittik doktora sormayı unuttum ama demir takviyesi başlanmadı. Başlamak şart mı acaba
bhrdrk birprensesanesi D vitamini kullanıyorsun dimi dedi evet dedim forbiome kullanıyoruz birde dedim tamam 6 aya kadar kullan dedi demirle ilgili bişey demedi bende unuttum yarın arıyım en iyisi
lohusaserbeti bhrdrk 9.ayda tahlil bakıcaz sonucuna göre başlarız dedi ama herkes başlıyor benim çevremdeki
Serap-asel lohusaserbeti 9.ayda kan ıcın bakacaklar ama 4.aydan ıtıbaren kullanılan demırun etkısı var mı yok mu diye kontrol edecekler ona göre doktor davranacak 9.ayda kana başlamak çok geç
bhrdrk Kızlar doktorumuza sordum 6.ayda kan tahlili yapıyomuş ona göre demir takviyesi veriyomuş napsam bilemedim
eraysen bhrdrk sadece mama alan bebeklere bazı doktorlar başlatmıyor mamanın içeriğinden kaynaklı takviyeye ihtiyaç duyulmayabiliyor o yüzden sormuştum
eraysen bhrdrk bilemiyorum günde iki kere kullanıyormuşsunuz aslında çokta değil bebeğim de günde 1 veya 2 kere mama içiyor ama 4 aydır kullanıyor doktor başladı ki zaten kan değeri düşük çıkmıştı başka bir şey için kan vermiştik