baharnevaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 aylık olmak üzere doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum ama acaba bi zararı var mıdır emin olamadım kullanan arkadaşlar var mı varsa hangisini kullanıyorsunuz
potter34 baharnevaa hayir bir zarari yok 11 aydir hap ile korunuyordum bosandigim icin biraktim kist vs de yok yapnadi :)
Themom_ baharnevaa zlynda 4 kullanıyorum doktorum yazmıstı emzirirken kullanılan dk hapı. 10 aylık kızım ekstra bir korunmada yapmıyorum.
yamac1313 Cerazette doğum kontrol hapı kullanıyorum sağlık ocağındaki hemşire önermişti sadece emziren anneler kullanabiliyor canım