Bebeğim yaklaşık 1-1,5 ay önce hiç ses tonu olmayan ve ağlamadığı şekilde ağladı ilk zamanlar kucağıma alıp susturdum ancak 3-4 gece daha devam etti uykuya çok geç dalmalar ve dalamadan çığlık atarak uyanmalar şeklinde, dua koyduk üstüne vs sonra olmadı doktora götürdük ağzında salya akmaları fazlalaşmıştı ve görebileceği her yere ağzını sert bi şekilde dayayıp çekiyordu doktor diş dedi 1 hafta daha devam edince içim rahat etmedi başka bi doktora gittim ve oda idrar ve kan tahlili yaptı bi sorun çıkmadı oda diş dedi ancak bukadar geç zamanda mı çıkar yani hala ara ara böyle uyanıyor yardım edin lütfen uykular haram olduuu