ebruli08 Kızlar silikon uç kullanıyorum yavaş yavaş bıraktırmaya çalışıyorum ama burda silikon uç başlıklarının altında bıraktıra bildim ama bir ay sonra beni emmez oldu yazanlar olmuş siz neler yaşadınız bıraktırdıktan sonra öyle sorun oldu mu
Htchc ebruli08 ben kullandım. Yaklaşık iki hafta kadar sonrasında biraktirdim eve emmeme gibi bı sorunla karşılaşmadım. Başlarda zorlandı ama gerisi geldi. İlk biraz silikon uçla emzirip sonra çıkartıyordum öyle öyle alıştı
esmanur433 ebruli08 ben 23 gün kullandım sonra bi anda kendiliğinden bıraktık ara ara kendi göğüsü mü teklif ediyordum çünkü sizee öyle yapmaya çalışısın
avacadolugiz ebruli08 merhaba silikon ucu nasıl kullandınız? Ben bugün aldım mamajo marka, ucu uzun zaten kendi meme ucum için doldurmuyor bile, birkaç kere denedim bebeğim çekmeye bile çalışmadı ucu nasıl yapacağım?
perikizininannesii Ben çok az kullandım silikon UCLA biraz emzirip sonra memeyi kavrattiriyordum.tabi bu ilk bir aylık süreçti.daha uzun kullandiysa belki bırakması daha zor olur
ElifffYe Ben kullandım yaklaşık 4 ay sadece onunla emdi sonra bir gün kendiliğinden bıraktı hiçbişide yapmadım. Birdahada hiç kullanmadık ❤️ büyüdükçe emme refleksi gelişiyor ihtiyacı kalmıyor
ElifffYe ebruli08 biraz sabır istiyor ve zorlamamak lazım meme reddinede yol açabilirsiniz inanıyorum bırakacaktır kendiliğinden 🙏
ebruli08 avacadolugiz canım evet meme ucunu doldurmuyor ama bebek nasıl almadı anlamadım aslında direk kapıyorlar
avacadolugiz ebruli08 inan ben de anlamadım biberonu havada kapıyor ama silikon ucu bi kere bile çekmedi
Didem0101 ebruli08 bir kere psikolojik olarak kendinizi bir rahatlatın emsin de öyle emsin tek ki diye rahatlatırdım ben kendimi silikon uçla bile zorla emzirdim ben normal emen bebekler bile bazen meme reddi yapar benim bebeğim de yaptı ayakta salınarak soyunarak gezinerek karanlıkta balkonda nerde alırsa orda emzirdim silikonu kendi parçammış gibi gördüm çünkü naparsam yapayım silikonsuz emmedi doğduğunda kaç tane hemşire geldi bana mısın demedi beni emmedi sadece silikonu kabul etti 10 aylıktı kendi bıraktı ara ara denerdim tutacak mı diye gerçek anlamda 10 aylıkken etkin bir şekilde emdi beni çalışmama her saat emziremememe ve biberon kullanmasına rağmen emecek olan bebek emiyor canım