Arkadaşlar hamileliğimin 8. Ayından beri sırtımda bir ağrı var. Doğumdan bu yana da geçmedi. Sezaryenle de alakalı değil yani öncesinde de vardı ve kas ağrısı gibi. Bazen gerinince kütlüyor çok az rahatlıyor ama ağrı tamamen geçmiş değil. Özellikle çok ayakta durunca ağrıyor bazen de ayakta fazlaca dursam bu sefer ağrıdan yanmaya bile başlıyor. Öncesinde halıya sırt üstü uzanmazdım eşime nefes alamıyorum kaldır beni diye bağırırdım. Çok ağrırdı. Şimdi yavaş yavaş uzanıyorum ama ağrı hiç geçmiş değil. O yüzden kızımı alıp şöyle bir yürüyüşe çıkamıyorum. Eşim kilodan diyor hamileyken 10 kilo aldım, 5 ini geri verdim. Şimdi ben öncelikli olarak hangi doktora gitmeliyim acaba dahiliye mi ortopedi mi bilemedim.