Yaklaşık 6 aylık olan bebeğim 8 de akşm uykusuna yatıyorum tabi uyanıyor ben geri yatıyorum ama asla mama içmeden geri uyumuyor gece sürekli mama içiyor belki 4 5 kere sizde durum nasıl bu gece beslenmesi doğrumu yani 8 de uyutsam akşsam yine 1 saat aralıkla uyanıp maama içip yatıyor 4 aylık olana kadar böyle değildi düzenimiz daha farklıydı akşam 11 de yatar sabah 4 5 e kadar uyurdu tabi geç uyuyordu ama uzundu uykusu şuan büyüdü daha uzun uyuması gerekmyormu asıl şimdi ?