tugcecet Yürüteç kullanımını öneriyor musunuz benim yeğenlerim kullandı bir sorun görmedik ama ben kararsız kaldım uzman doktorlar hiç öner miyor ?
arasardaannesi tugcecet bnde öle ıkı oğlumda 5-10 dakka genelde bi işimi görmek için kullandım cok şükür bı sıkıntı yaşamadım düşme tehlikesine karşı daha çok dıkkat etmk gerkıo daha çok düşmesin dıe yürüteç kullanmayın dıolar dıe hatırlıorum
elisa2705 tugcecet sürekli kalkmaya istediği ve tam yere basıyorsa koyabilirsiniz ben 9 aylıkken koydum 10 15 dk kullanıyor günlük saatlerce kalmıyor ya :)
Aybirkorunbe tugcecet Hayır kullanmadım çok zararlı sizin yeğenlerinize bir şey olmadı diye sizde olmayacak diye bir şey yok kullanmayın
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Oğlum da kullanmadım ama kızım da kullandım💁 Günün yarısını yürüteçte geçirmeyecek sonuçta💁 Kısa süreliğine kullanılınca bir sakınca olacağını sanmıyorum
hry410_ Oglum 4.5 aylikken azar azar koydum simdi 7 aylik islerimi yaparken mecburen koyuyorum diger turlu beni goremedi zaman agliyo