Gkannesi27 mell81 hayır ben emzirmekten bıraktım sadece gündüz uykusunda yatırırken emzirmeyi birsktirdirdm yanı uyumdan 10 dk önce kendi emzirdim sonra biraz oyalandik o şekilde uyudu bugün ikinci günüm ve hiç zorlanmadım şu an inşallah öyle devam eder