Funda0161 Benimde merak ettıgım bi durum pişik olmadılar şimdiye kadar ek gıdaya gecıncemı oluyor acaba dört bes numara bezler tam o aylarda kullanılıyor ama kantron yagı sürüyorum hep krem kullanmadım daha