Rabia26 benim oğlum 3 buçuk aylıktı iki dişi patladı, dış çıkarıyor da olabilir, ben kaşısın diye eline yeşil soğan verdim, o bence çok iyi geliyordu, havuç veriyodum hala veriyorum... Sophie aldım ama nerdeyse hiç sevmedi boşa para verdim, valla neyi sever bilemiyosunuz, bı de bizimki emzik almiyodu o dönem denedik artık dişini mi kaşıdı emzik napti anlamadım ama emzik de sakinleştirdi onu...