Kızlar kayınvalideme rahim ağzı kanseri başlangıcı olduğunu öğrendik bugün doktor önce ilaçlı tedavi demiş menapoz döneminde şiddetli kanama ve ağrısı vardı ilaçlı spiral tedavisi uygulayacakmış yayılma hızına göre rahim alınabilir demiş başına gelen var mı süreç nasıl olur tedavi ile kurtulur mu çok üzgünüz ne yapılabilir başka doktora mı gitsek 3 ay beklemek bana mantıklı gelmiyor 😭😭