yirmiikikasim23 biz normalde holle kullaniyoruz gayette memnunduk ama doktor gaz ve ikinmadan dolayi mama degistirme onerisinde bulundu. kullananlar hangisini onerir acaba fikirlerinize ihtiyacim var ?
kubragdk967_ yirmiikikasim23 benim bebeğimde 3 aylık doğduğundan beri sma comfort kulniyorum gaz oranı çok düşük gazını kolayca çıkarıyor mama alicaksan sma bı dene derim 🙂
Aynenkanka yirmiikikasim23 biz sma comfort kullanıyoruz çok memnun kaldım. Kabız yapmıştı golden goat, sonra hipp combiotic e geçtik onun da tadını sevmedi. Sma a nın tadı da güzel
yirmiikikasim23 kubragdk967_ Aynenkanka evet sma denemek mantikli geldi banada bence mamadan degil ama deneyecegiz bakalil sizde kusma vs yaptimi peki
kubragdk967_ yirmiikikasim23 ilk zamanlar çocuğa bağlı kusma oluyor ama mamadan dolayı düşünmüyorum çünkü doktorada götürdüm normaldir dedi fazlalığı atar dedi sadece bebek mamadan değil nazende reflü den de çok kusuyor bebekler