Uykusuz-annee Yok , gayet sıcak geçiyor ama tabi bir iç Anadolu gibi aşırı yakmıyor. İnkumu var merkeze yakın bir sahil , sürekli oraya denize giderdik . Dümdüz bir kıyı şeridi şeklinde . Zaten Amasra’sını bilmeyen yok ama kışın hayat duruyor oralarda.