Merhaba kızlar, ek gıda için ürün araştırması yapıyorum bazı yorumlarda silikon tabak bardaklarda koku kaldığı söyleniyor. Silikon ürün kullananlar memnun mu? Ya da önerebileceğiniz melamin tarzı silikon olmayan ürün linkleri varsa tavsiyelere açığım.