nazalex Dün gece iki saat ağladım. Gündüz memelerim yumuşaktı normalde sabah kalktığımda dolu olurdu. Bebeğimde biraz huzursuz gibi. Ağlamaktan mı kaynaklı acaba sütüm kesilecek diye korkuyorum
Maka_Paka nazalex Evet, stres, üzüntü etkiler sütü. Ama yumuşak diye süt olmaz diyemem. Neden agladiniz bu kadar,paylaşmak isterseniz dinlerim. Emziriyorsunuz hiç nir seye üzülmeye deymez
busra170823 nazalex canım onu yapma kendine bana sütün az gelmiyor senin bu çocuk doymuyor dediler dediler hergün ağladım sütüm az diye kendi kendime süt sağmaya çalıştım gelmedikçe ağladım tamamen gitti üzme kendini
nazalex Maka_Paka sanırım öyle strese gelmiyor bu işle. Teşekkür ederim işle alakalı bir duruma ağladım. Ama şimdi değmezmiş diyorm