Arkadaşlar merhaba ben kayinvalidemle kalıyorum bebegim 2 aylik olacak doğduğu günden beri babaannesi ile dönüşümlü bakıyoruz mesela ben il günler zorlandığım için gece 3 gibi gelip bebegimj benden alıyordu o bakıyordu sabah 11 gibi falan getiriyordu ben düzelince sabah 8e kadar bende sonra o bakıyoruz ben biraz uyuyorum 11e kadar. Bebegim ona daha çok bağlanır mi ben kucakta uyumaya alıştırmadim hep yatağında yatırdım o benden alınca koynunda yatiriyo. Bebegim onu mu annesi llarak goruyo onda sakinlesiyo çok üzülüyorum bana bağlanmaya gibi bu durumu var mı hep konuşuyorum bebeğimle kucaklıyorum onu ama bilmiyorum