Arkadaşlar bir şey sorucam, Azerbaycan vatandaşıyım, türkiyede yaşıyorum evliyim 3 senedir ama daha türk vatandaşı diyilim. 11 aylık bebeğim var, eşimden ayrılırsam bebeğimi mahkeme kime verir?
Sadece anlaşmalı boşanırsak mı eşim bana verirse mi bende olur bebek, yoksa her şekilde bana mı verilir?