Benim oğlum da sürekli emmek istiyordu hâlâ aynı bedendesiniz gibi hissediyo bebeğiniz tensel temas çok önemli ve emerek rahatlatıyor kendisini her istediğinde emzirin bence. Sürekli emiyo bu çocuk artık çok yoruldum diye ağladığım günler olmuştu keşke o günler geri gelse zaman gerçekten çok çabuk geçiyor çok hızlı büyüyorlar 3 aylık oldu bile benim oğlum