Kızlar merhaba. 4 farklı doktora gittim 4’ü de bebeğimin süt alerjisi olabileceğini söyledi fakat diyet önermediler. Kakada kan olmadığı ve gelişimi iyi olduğu için sanırım. Bizdeki belirtiler kakada mukus, hırıltı, burun tıkanıklığı, egzama ve cilt kuruluğu. Kusma ve balgam da var. Sürekli burun temizliği yapmamı, paket ve baharat tüketmememi, sütü direkt tüketmememi ve süt ürünlerini kısıtlı tüketmemi söylüyorlar sadece ama bana çok garip geliyor diyet önerilmemesi. İyi bir alerji doktoruna da gittik araştırıp ama aynı. Böyle bir durum yaşayan ve bu şekilde atlatan var mı?