Snqlblt benim kızım 4 aylık aradım getirdiler iki kere getirmiş oldular ama ikiside farklı
[silindi] darıca da mı oturuyrosunuz
Bebegimben1 evet
[silindi] ben 3 sene önce doğum yaptım çanta falan vermediler yeni bi uygulama mı acaba bu
Baharbek evet hamileyken 1 tane canta getirdiler doğum yaptım aradım yine getirdiler
[silindi] sağol aklımda olsun 2. Olursa 😂 nereyi arayacağız Kocaeli belediyesini mi
Baharbek evet ben Darıca Belediyesi’ni aradım 153 u de arayabilirsiniz 🤣