pinkooo_02 nurcanyvz güvenilir bir site kizkardesim alıyor ordan genelde ürünleri göründüğü gibi geliyor
Elifff88 nurcanyvz canım ben yazlık bir elbise almıştım. Yani indirimden 100 TL’ye aldım..ürün ne çok kaliteliydi ne çok kötüydü. Fiyat performans ürünleri yani. Ama şalları on numara 4 5 tane şal aldım
gulcankrty Ben aldım ürünleri kumasina göre kalitesi değişiyor tabi günlük giymek icin uygun ama misafirlik vb şeyler için biraz ucuz kumaş duruyor
nurcanyvz arya2 şal da terddut etmiyorum ama takım bide trençkot sipariş etmeyi düşünüyorum ama bilemedim
bisenakillisinzaten nurcanyvz lameliften tunik almıştım uygun ve kaliteliydi. pazarium diye bı site var şimdi ordan alıyorum bı çok tesettür giyim sitelerine göre daha uygun