irem066 Taze nane kaynatın suyundan 1 kaşık verın dıyorlar ne ınşeme kalıyor ne gaz dıyor kuzenım çocuğu erken doğmuştu çok gazlıydı o dedi duyan varmı yada deneyen
araspoyraz irem066 nane değilde muskat cevizi var azıcık rendeleyin sütünüzü sağıp içinde ezip verin. Ben öyle yapınca bebeğimin gazı kesiliyordu.
lceLady gak Toz kimyon evet 1 cay bardagı kaynamıs ılık suya 1 cay kasıgı kimyon kattım Sabah aksam 1 cay kasıgı veriyordum
Dedektifgadget irem066 çok yüklenme canım masaj yap gaz için ben bugün masaj yaptım mesela çıkardı birde sab simplex kullaniyorum birde milletin her dediğini yapma 🌸
mlkksc irem066 bir şu bardagina bir çay kaşığı kuru nane atıp bı taşımlık kaynatiyordum 6.aydan sonra yarım çay bardağı sabah akşam verdim
isufumveben irem066 zaten kimyon vermişsiniz daha yenidogan bebege. Bir de nane verip bağırsaklarıni alt üst etmeyin
irem066 isufumveben doğru diyorsunuz vallaha vermecem nane falan ayy kımyom 1 kefe verdim sancısı oldukça veruyorım devamlı hergun duzenlı vermem zaten