Alyakuss_
Dışarıda bir yerde asla tuvalete girmem.
Evinde tuvalete girdiğim insan sayısı çok azdır.
Annem, kayınvalidem, kardeşlerim. Başka yerlerde girmem 😂 Arkadaşıma yatılı kalmaya gittiğimde bile sırf mecburiyetten bir sabahları birde yatmadan girerdim. Kalıcı olmasak hiç girmem. Uzun yolda mola verdiğimiz yerlerde de girmiyorum tuvalete. Sadece opet benzinliğinde falan durursak belki.
Birde asla küçük bardakla, aslında normal su bardağı, su içemem kanmıyorum. Vazo gibi büyük olması lazım. 😁