Bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri meme ve mama şeklindeki ilerliyoruz mamayı biraz fazla verdiğim gün memeyi emmek istemiyordu. Philips aventin biberonunu aldım ondan beridir fazla mama vermek durumunda kalsam bile hiç meme reddi yaşamadık çok şükür.