RedFlower_ elbette mümkün 😇emziriyorsanız zaten kilo verirsiniz.ben 15 günde 10 kilo vermiştim doğumdan sonra.ama benim benim doğduğu gibi kolikti.hicbirsekilde uyumuyordu.gunluk 2_3 saat ancak uyuyabiliyordum.istahim da kapanmıştı.surekli ağladığı için sadece bir öğün ayaküstü yemek yiyebiliyordum.dengeli bir şekilde herşeyden azar azar yiyerek dengeli kilo verebilirsiniz 🥰❤️