civciviim Var mı acaba böyle bi ihtimal bebeğimin üst damağımda şişlik var gibi ama beyaz değil ucu henüz anlamadım
metooo civciviim benim 3 aylık oğlumda da öyle beyazlık var, 1 aydan itibaren vardı. Sağlık ocağında ebeye gösterdim, süt kesesi dedi. Temiz bir tülbent ya da gazlı bezi ılık suya batırıp sil dedi. Ben silmedim, geçip geçmediği ne bakmadım🫣
civciviim medinekaplan peki erken çıkması bı sorun teşkil etti mi bide anlayamadım diş mi değil mi tam olarak nasıl anladınız acaba sağlıkocağına mı götürsem
es8326 medinekaplan erken dis çıkardığı için neden gelişimi durdu ne oldu yani ? Benim bebegimde 3 buçuk aylık dis çıkarıyor sanki
civciviim metooo yok ucu beyaz değil dedim şişlik var ellerini sürekli ağzına götürüyor ve bolca tükürüyor
metooo civciviim diş çıkaracağı zaman damağın alt kısmında şişlik olur dediler, sağlık ocağına bi gösterin isterseniz, ben de bilemedim yanlış yönlendirme yapmıyım