Biz ilk gunden beri yastik kullaniyoruz burun tikanikligi olan bebeklerin yastik ile uyumasi daha rahat nefes almalarini saglar ve de uyurken kustuklarinda daha rahat cikarmalari icin yastik oneriliyor diye biliyorum o yuzden kullaniyoruz oglum 4 aylik cok sukur bir sorun yasamadik