Bebeğim 5 aylık. Emzikle uyutuyorum normalde kucağımda pış pışlarla. Emziği alıp çiğnemeye çalışıyor ağlıyor, kasittiriyorum ama fayda etmiyor sanırım.
Emmeden uykuya geçmiyor uykusu olduğu halde. Dişten mi yapıyor böyle acaba.
Ne zamana kadar böyle olur