Merhaba hanımlar. 4 aylık kızıma sütüm yetmedifi için akşamları tek sefer hipp combiotic veriyorum. Sabah bir kez kaka yaptı. Birkaç saat sonra anne sütü aldıktan sonra tekrar kaka yaptı. Normalde iki günde bir yapardı. Çocuk ishal mi oldu acaba? Bırakmalı miyim? Yoksa alışır mamaya? Anlamadım. İlk defa mama kullanıyorum.