Ess92 ecege357971 18 aya kadar memede şimdi kucakta dolaşarak ya da ayakta… yatağa koyduğumda uyuma şeysi bizde olmuyor şu an🤔
One-life ecege357971 Allah ne verdiyse uyutmaya çalışıyoruz 6 ayı geçtik hiç rutinimiz olmadı herşey deniyoruz tavan salıncağı aldık bi süredir onunla güzel uyuyo uykuları uzadı buna da alışmaz inşallah
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Sallıyorum ayağımda, evet zor uyuyolar, bitiyorsun, tükeniyorsn ama elden birşeyde gelmiyor. 9aylık olcz, ayağımda sallarken yazıyorum.
nsrn46 ecege357971 bebeğiniz iki aylıksa muhtemelen gaz sancıları uyutmuyordur. Ama sabredin ortalama 3 ayda gaz sancıları bitiyor. Ama bu kez de diş çıkarma sürecine girdiği için ağrıları oluyor bebeklerin ve bu sebeple uyumuyorlar. Ben büyük oğluma 4.ayında rutin oluşturarak uyutmaya başlamıştım rutini tamamlayıp yatağına koyunca uyumaya alışmıştı. Taaki 5.ayına girdiği gün deprem olana kadar. Depremden sonra hep kucağımda yatakta yanımda yatırdığım için şimdi yanına yatmazsam uyumuyor. 18 aylık olacak 6 martta.
babymomyyy Doğduğundan beri memede uyur . Çok huysuzsa kucakta sallarım 😇 hatta şu an kucağımda uyuyor kokusunu sevdiğim 5 aylık oldu . Evet zor memede kucakta uyuması ama bu zamanlar geri gelmeyecek biliyorum 😇 varsın zorlanayım biraz