gulcankrty Bebeğim 1 buçuk aylık ve 3 gündür kabız sağlık ocağındaki doktor önerdi ama kullanmakta tereddütüm var kullanan var mı öneriniz nedir
Haydinn gulcankrty yani bebiş ufak keşke orda yapsalarmış ben kızıma kullandım ama 18 aylıktı bir kutuyu komple yaptım sen yarısını sık birde zeytinyağı sür poposuna canım içeriye çok sokma lavmanı biraz ucuna da sür zeytinyağı hemen rahatlatır merak etme
defnemiraybebek gulcankrty evet ben kullandım doktor önerisi ile aldım hatta fazlaca aldım evde bulunsun diye sıkıntı yaşamadım
refresher 3 gündür kabız derken kaka yapmıyor mu yoksa katı mı yapıyor? Bir de anne sütü mü mama mı alıyor?
gulcankrty refresher hem anne sütü hem mama alıyor 3 gündür de kakasinı yapmıyor hemde hiç yapmıyor ufacik bile yapmıyor
refresher Anne sütü alan bebeklerde eğer bebek huzurluysa karnı yumuşaksa 10 güne kadar normal deniyor ondan sordum