Merhaba sevgili anneler, bebeğim doğalı 4,5 ay oldu ama hâlâ ağrılarım geçmiyor. Bel boşluğumla ayak topuklarimda ağrı. Bir yerden doğrulurken çok zorluyor beni. Annem de sezaryen oldun normaldir geçer diyor eşim de öyle. Var mı böyle bir sıkıntısı olup da atlatan? Doktora gideceğim yoksa🥴