Aptalllarsizi al benden de o kadar 😅 Ailemle yaşıyorum evde 7 kişiyiz ben hariç herkes çalışıyor küçük kardeşime ve oğluma bakıyorum aynı zamanda ev işlerini yapıyorum ama iki çocukla herşeye yetişmek çok zor 😪 Fiziksel olarak yorulmasam da kafam uyuşuyor bir süre sonra. En son dedim böyle olmayacak bugün perdeleri yıkadım, halı ,koltuk sildim. Evi de detaylıca süpürüp sildim ama dayanacağı en fazla 2 gün 😭😭 Bunu bildiğim için temizlik yapmak çok zor geliyor