3 yıl önce ramazandan 1 hafta önce evlenmiştik. O zaman bile kayınvalidemleri arkadaşlarımızı falan iftara çağırdım hatta arkadaşlarımızla sahur bile yaptık. Şimdi başka şehirdeyim, eşimin iş arkadaşlarıyla henüz tanışamadım onları çağırsam mı diye düşünüyorum. Ben misafir kadınıyım galiba 😂