Kızlar merhaba süpürge ihtiyacım var dyson almak istiyorum ama bazı kötü yorumlar görüyorum çabuk bozuluyor aylarca bekliyoruz yedek parça sorunu var yada müşteri hizmetleri ilgilenmedi gibi tereddüte düştüm o kadar para verip mağdur olmak istemem kullananlar ne kadar zamandır kullanıyorsunuz memnunmusunuz sorun yaşadınız mı?