ZeyzeyElif Yanlış bilgi vermişsiniz önce içeriğine bakıp öyle yazın insanları yanlış yönlendirmeyin lütfen. Aptamilde şeker yok siz bi de "oldukça yüksek" demişsiniz.. Çabuk acıktırmakla da alakası yok gayet tok tutuyor protein miktarı dengeli olduğu için. Hatta gördüğüm yorumların çoğunda hipp'in çabuk acıktırdığını aptamilin daha tok tuttuğunu söylüyor diğer anneler de.