Merhaba sevgili anneler. 15 günlük bebeğim var, sabahlarınöğleye kadar ve akşam 6 dan sonra sürekli memede kalıp emiyor ve istediği tokluk olmayınca aşırı sinirleniyor. Sizler de böyle misiniz? Bir de lohusa olarak bana 6 dan sonra ağlama hissiyatı, iç darlanması geliyor. Sizlerde de var mı böyle sorunlar