Oğlum 19 aylık olucak aşırı mız miz TV kumandası ortada görsün tam olarak aglamada denilemez ona yakın sesle aç demek için uğraşıyor kumanda yokken ve TV kapalıyken sıkıntı yok sürekli hakaret halinde asıl sorum şu beni asla dinlemiyor yani göz teması İsme tepki bunlarin hepsi var ama sanki duyuyor ve işine gelmiyor gibi sürekli koşuyor nadir yerde oturup oynadığı yani neden konuşmalarımdan anlamıyor sizce neden duymak istemiyor Gibi neler yapabilirim nasıl oyalaya bilirim eşim akşam geldiğinde oturur yere birlikte araba sürerler yani genel olarak evdeyiz tek bir yere gitmeye korkar oldum sürekli ağlayarak ses çıkarma modunda erkek çocuk anneleri bu aylarda sizin çocuklarınız nasıl ara ara TV izliyor çünkü belli çöp kovası TV ünitesi bir çok yere çıkıyor yapma diyor anlatmaya uğraşıyorum ama sorunumuz yani ben konuşmaya çalışırken sanki dinlemiyor gibi ilk çocuğum bu arada bende onunla tecrübe kazanıyorum fikirlerinize ihtiyacım var