Kızlar selamlar nasılsınız, vaktiniz nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz merak ettim, benim kız 30 aylık ağustos doğumlu, hayvanları, sayıları, sebzeleri, meyveleri biliyor, neredeyse herşeyi söylüyor çok az da cümle kuruyor, anneanne nerdesin diyor, bazen ne olduğunu anlatıyor, anne baba mamma verdi diyor, ineğe bazen eşşek diyor düzeltiyorum hayır eşşek diyor, biraz inatçılık da var. 🤣 Ama akıllı bir kız yaramaz değil, bugün 2 yaş aşısı oldu depremde 1 buçuk yaş aşısını olamadı, geç oldu o yüzden 2 yaş aşısı bu zamana kaldı, kilosu 13.200 boyu 94 çikti merak ediyorum sizin bebişler nasıl gelişimleri nasıl anneler sohbet edelim azıcık. 🥰🌸