Elifim34 Merhaba oğlum 3.5 yaşında. Tuvalet eğitimine 1 yıl önce başladık. Öğrendi. Fakat şimdi tuvalete yapmayı reddediyor sürekli altına kaçırıyor. Sonra da gülüyor. Gece ıslatmalarıda devam ediyor. Ne yapabilirim?