aybarssmom_ Kızlar sol koltuk altında minik beze fark ettim emziriyorum onunla alakalı olabilir mi? Bir de sağ göğsümde sıcaklık çok sanki regl olacakmış gibi sürekli göğüslerim şiş gibi önceden böyle olmuyordu normal mi
Edaaaden Benimde hem sağ hem sol koltuk altımda var bende emziriyorum arkadaşlarım emzirme kaynaklı olduğunu sık sık emzirmem gerektiğini sonrasında mastit sorunu olabilicegini söyledi o yüzden sık sık emzirmeye çalışıyorum
aybarssmom_ Edaaaden ben de sık sık emziriyorum ama bebeğim çokta kuvvetli emmiyor uyuya kalıyor çoğu zaman sütüm yetmiyor o yüzden mama ile destekliyorum ama süt kanallarım tıkalı olduğu için mi bu sorunu yaşıyorum acaba
Edaaaden aybarssmom_ belki o da olabilir yani bide şuan çoğu vakitleri uykuda geciyo benimkide emerken uyuyo hep sanırım düzene girmesi biraz sürüyo ama ondan sonra daha rahat oluruz diye tahmin ediyorum