sadiye0 18 yasında 12 ay epilasyona gittim ( hastane de güzellik merkezi falan değil.)
28 yaşındayım bacağımda kollarım ve koltuk altımda tüy yok sıfır bir tek genitalde var orası için de %80 bitiş demişti aynen öyle oldu tek tük var 2 ayda bir ağdaya gidiyorum o kadar hayatımda kendim için yaptırdığım en güzel ve en mantıklı şey epilasyon bence.